Super Magic

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Malin Sjöström - 3 december 2013 15:47

En långis till KRK & tillbaka har det blivit idag. Jag & brudarna fick sällskap av Carina & Clara så det var mysigt att gå. På vägen dit så var alla hundarna väldigt olydiga, herregud, det var som att prata med massa väggar, ingen respons alls! Men så är det ibland.

Väl framme i stallet så fick Java & Bira vänta (fastbundna) utanför kontoret medan jag, Rally, Carina & Clara gick & hälsade på hästarna. Jag gjorde mitt speciella ljud & då kastade Champis upp huvudet i luften, så som han alltid gör!  Detta trots att han hade mat!! Han kom ihåg mig, trots att vi inte har träffats på över ett halvår så kom han ihåg mig. Det fick mitt hjärta att smälta.

Rally fick hälsa på honom & jag kan ju säga att hon absolut inte ville ha nånting med honom att göra!  Haha, hon tycker verkligen inte om hästar, dem är läskiga & man bör hålla sig långt borta från dem. Så ja, hon behöver MYCKET mer Stjärnterapi!



Men Champis är snäll, ponnyn med ett hjärta av guld. Så tålmodig. Han är bäst.  

Snart ska Bira hem & senare blir det hockey för hela slanten. Kan ju hoppas på en bättre match än det var sist, för då var det inte mycket att hurra för (även om dem faktiskt vann på straffar). Jag vill ha fart & fläkt, mycket fysiskt spel & en hel del mål, ska det vara för mycket begärt?  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards