Super Magic

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Malin Sjöström - 4 december 2013 16:26


En härlig promenad i den stora skogen blev det idag. Som sällskap hade vi Carina, Olle & Clara. Eftersom Bira mer än gärna "går på" dem små hundarna (Rally & Clara) så testade jag idag att ta med mig vattensprutaren. För den har hon jättestor respekt för inomhus, så jag tyckte att jag kunde chansa & kolla om den funkar lika bra utomhus. Till min stora glädje så gjorde den det!!  Bira försökte ta dem några gånger, men nästan alla gånger lyckades jag bryta henne. Så om jag kör såhär ett tag nu så kanske hon slutar med det helt sen, även när jag inte har med den? Det är iaf vad jag hoppas på, för varken Rally eller Clara tycker att det är roligt när nästan 27 kg schäfer kommer i full fart. Det är inte så att Bira är elak, för jag tror att hon bara vill leka med dem, men med tanke på hur stor & brutal hon är så kan det sluta illa om man har otur, vilket jag brukar ha. Men som sagt, vattenspruta is the shit!  

Resten av dagen/kvällen ska jag spendera i värmen i min soffa för jävlar vad jag fryser! Så värmeelementet är på i full styrka & filten är virad runt kroppen. Nu är det bara filmen som saknas, men den ska jag sätta på nu & bara njuta av resten av dagen.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards