Super Magic

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Malin Sjöström - 15 december 2013 18:52

Idag har vi gått en långis med Carina, Olle & Clara! Våra hundar älskar varandra & vi alla njuter av våra promenader, även om det ibland blir väldigt blött åt fötterna!!  Haha, svårt med rätt kläder när det bara regnar & gummistövlarna läcker in. Men som sagt, vi har kul ändå.  

Efter promenaden kom morsan & Farro hit & har precis åkt hem. Rally var dock lite för trött för att orka leka med Farro någon längre stund, ibland är livet hårt som liten lundehund.  Java har hållit ordning på dem små, men emellanåt får hon lite problem, haha, min lilla polis.  

Imorrn kommer the big bad one igen.  Eftersom jag inte har nånting annat planerat så funderar jag på en riktig långis. Men ärligt talat så beror det lite på vädret, för regnar det konstant så blir det nog en lite kortare promenad. Så vi får hoppas på sol, eller iaf uppehåll.

Veckan ser i dagsläget ganska lugn ut, inte alls så mycket planerat. Men det kan ändras snabbt, för det är en del saker jag har tänkt att göra, fast jag har bara inte bestämt vilken dag jag ska ta det.  

Hur som helst så har det varit en bra dag idag & jag hoppas att morgondagen blir minst lika bra!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards