Super Magic

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Malin Sjöström - 6 december 2013 20:15

Med undantag för några turer uppe med tjejerna, så kom jag upp ur sängen runt kvart över fyra... Java åkte hemifrån vid halv tolv, så dem sista timmarna var det bara jag & Rally. Hon var jätteduktig & sov tillsammans med mig, något jag inte trodde att hon skulle göra så länge. Men hon är duktig min lilla räv.  

Jag beslutade dock att lämna bort även henne under helgen, så Evelina kom & hämtade henne. Så nu är jag helt hundlös tills på söndag. Vilket blir ett perfekt tillfälle för mig att samla lite krafter! Idag har jag dock ingen feber, men jag har som sagt sovit aslänge.

Fiskarna har fått det rent idag, så helt värdelös har jag inte varit.  

Nu väntar jag i princip bara på att blir tillräckligt trött för att sova. Vad som händer imorrn vet jag inte alls, förutom på morgonen, för då ska jag se på livesändningar av SM i freestyle.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards