Super Magic

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Malin Sjöström - 3 juli 2012 19:27

Idag har jag varit i stallet hela dagen, ridit Champis & sen var det dags för han att få åka på semester, så jag körde dit honom. Själva ridningen gick bra, han är så himla mysig, kommer verkligen att sakna honom när han flyttar. Han är ju lite problematisk att köra, men till slut kom vi fram till betet där han fick träffa några av sina kompisar & de var alla glada över att se varandra!



Nu väntar jag på att min prinsessa ska komma hem, har ju bara träffat henne en snabbis idag så visst saknar jag henne! Jag känner mig inte hel utan henne, men vi behöver ju båda två träna på att vara ifrån varandra.


Imorrn får jag svar på sköldkörtelprovet & så ska jag & veterinären diskutera eventuell operation, så det ska bli skönt att få lite svar så att man vet hur det blir framöver. Vill ju att hon ska må bra & vara felfri, jag är redo att göra vad som helst för att det ska bli så!

Annars har jag inga planer inför morgondagen, ska ta igen mig lite efter att ha haft stallet & Champis flera dagar.  

Ovido - Quiz & Flashcards