Super Magic

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Malin Sjöström - 2 juli 2012 20:34


Den här dagen har fan innehållt ALLA känslor man kan känna, den startade ganska bra, sen blev det katastrof & nu, efter lite Stjärnterapi mår jag bra igen. Jag fattar inte hur jag ska klara mig utan guldponnyn, min älskade vän, världens bästa häst! Som ni ser på korten ovan så blev det hoppning idag & han var underbar!!  Bjöd som tusan själv & trots att vi nästan kraschade en gång så var han snäll & fortsatte att ställa upp & hoppa. Han är ju ganska rädd om sig & brukar inte vilja fortsätta hoppa när han har slagit i ordentligt, men idag som sagt så gjorde han det, inga tveksamheter alls från hans sida.  Han är tamefan bäst!


Java är hos familjen Karlstam & lever livet, så jag har lite "semester", något som känns lika konstigt varje gång. Tur att jag har Stjärnan att ta hand om på dagarna, så att jag har nåt att göra.  Skulle iofs behöva dammsuga lägenheten, men det är inget som lockar precis...

Ovido - Quiz & Flashcards