Super Magic

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Malin Sjöström - 31 januari 2013 13:47


Efter en timmes promenad med brudarna i solen så mår jag riktigt bra! Det är verkligen rena rama terapin att gå med dem, att se dem leka & njuta av livet. Att båda går att ha lösa & kommer direkt på inkallning gör ju inte saken sämre.  Ingen av dem går fram till varken främmande folk eller hundar, precis så som man vill ha det!



Vi gick även lite i skogen, en såpass kort sträcka har nog aldrig tagit så lång tid, för jävlar vad halt det var! Jag höll på att ramla flera gånger, men klarade mig, haha. Hundarna bryr sig inte om isen, fast det är klart, i deras fart så hinner de inte halka.  

Nu ligger de & sover, så fridfullt så.  Jag har tänkt att träna lite lydnad/freestyle här hemma när Bira har åkt hem, för lydnadstävlingen närmar sig ju så det gäller att komma igång med träningen igen. Vi har haft ovanligt många & långa träningsuppehåll, men det beror ju på att det inte är tävlingssäsong. Jag behöver tävlingar inplanerade för att ha motivation att träna seriöst.

Ovido - Quiz & Flashcards