Super Magic

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Malin Sjöström - 6 januari 2013 20:40

Haha, igår trodde jag att det var söndag, det var därför jag skrev att jag skulle träffa Viktoria idag & därmed få en bra start på veckan.  Men det är ju såklart imorrn måndag som det händer.

Även denna dag har jag varit jättetrött, seg & omotiverad.  Jag & Java har tränat några kortare pass inomhus & ett utomhus, annars har det inte hänt mycket, vilket Java tycker är jättetråkigt. Jag hoppas att jag ska ha mer krafter imorrn, för vid det laget borde jag ha återhämtat mig från vår lilla resa. Det är inte alls roligt att bli såhär trött efter att man har gjort något, men jag har fått lära mig att acceptera det & göra det bästa av situationen istället för att bara gräva ner mig i det.



Idag fick Java en av leksakerna jag köpte på MyDog, en bäver som både låter & prasslar = EN MYCKET UPPSKATTAD LEKSAK!!! Just det där prasslandet är Java oerhört svag för, lilla sötnosen.  

Ovido - Quiz & Flashcards