Super Magic

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Malin Sjöström - 19 april 2014 19:58

Nu är det några dagar sen jag skrev sist, & anledningen är lätt - det har inte funnits nånting att skriva om. Jag har varit sjuk, fått åka in till akuten p.g.a andningssvårigheter, haft dåliga blodprover, hög puls, röntgat lungorna, legat med hjärtövervakning samt testat mediciner. Utöver detta så har jag vanliga förkylningssymtom som feber, ont i halsen, tät i näsan & en grym hosta. Så det enda som har hänt är i princip att mina tjejer har fått rasta sig, that´s it. Så ja, jag har väldigt dåligt samvete gentemot dem, men vad hade jag kunnat göra?



Idag däremot har vi varit ute på 2 kortare promenader, varav en blev i skogen. Det är jobbigt att gå, minst sagt, men så länge hostan håller sig nere så får jag tillräckligt med luft för att kunna stå upp. Så ja, det blir bättre & imorrn har jag tänkt att gå iaf 3-4 km. Måste ju testa, i värsta fall får jag väl ta en paus mitt under turen & samla nya krafter, det gjorde jag ju idag.

Så framtiden ser ljus ut, snart är jag nog såpass bra att vi kan leva normalt igen.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards