Super Magic

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Malin Sjöström - 16 april 2014 17:50

Ja, är det inte så man säger?  Rally ska hoppa över ett dike, men nådde inte hela vägen över, utan landade typ mitt i, haha. Och såhär såg hon ut då:



Så lite roligt har hon fått haft, & eftersom vi har gått promenader tillsammans med våra kära grannar både igår & idag, så innebär det att Rally har lekt massor med sin bästa polare Clara. Så dem har verkligen haft roligt! När det gäller Java så har hon självklart fått gå med, men hon måste ju gå i koppel, något som hon hatar. Jag hoppas att hon blir bättre snart så att hon får njuta av livet igen.

Min förkylning byter skepnad varje natt, så nu är hostan värst, sen att jag är så snorig & tät. Feber är nog det jobbigaste att ha, så jag är glad över att den är borta. När jag väl blir sjuk, vilket inte händer så ofta, så brukar jag vara dålig i typ 2 veckor, men jag hoppas verkligen inte att det blir så nu! Nej nej, jag vill gärna bli frisk, så fort som möjligt.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards