Super Magic

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Malin Sjöström - 6 april 2014 19:05

Riktigt dåligt med uppdateringar den här veckan, men som jag skrev sist så beror det på mitt mående. Vi är dock ute & går massor, eller ja, igår blev det en vilodag fysiskt sett, men vi tränade runt 4 små träningspass inomhus. Vi alla njuter av promenaderna, Rally får busa med sin bästa vän Clara, & Java får springa lös, lyckan är total liksom.



Imorrn väntar ett återbesök på ReDog i Västerås & jag skulle ljuga mig blå om jag sa att jag kände mig lugn inför det. Jag är livrädd för att Java ska bli utdömd, även om jag egentligen inte tror att hon kommer att bli det. Jag hoppas att Stefan & Chrissie har en bra plan för henne, vad den nu må innehålla. Jag TROR att hon har lika ont, eller ondare, men jag HOPPAS såklart att hon är bättre. Imorrn får jag svaret.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards