Super Magic

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Malin Sjöström - 11 april 2014 16:07

Ja tävlingsnerverna sitter fan på utsidan!!  Har ju inte tävlat på aslänge & speciellt inte freestyle! Och dessutom blir det nånting heeelt nytt för Rally så jag har ingen som helst aning om hur hon kommer att reagera & bete sig. Så det blir minst sagt spännande.



Idag har vi gått en kortis i solen. Jag skulle ha gått tillsammans med en annan, men så blev det inställt i sista stund & då hann jag inte gå nån längre tur.  Har ju varit tvungen att duscha & snart ska Bira hem. Efter det väntar hockeyn & nånstans därimellan ska jag packa väskan inför imorrn. Sen får det gärna bli ett träningspass också, kolla av formen lite.  Så hundarna får leva med en kortis på en halvtimme idag, det överlever dem.

Så jag vill att alla håller tummarna för oss under helgen! Mitt mål är att ta oss igen starten utan disk, MEN som jag skrev igår, jag kommer att diska oss om hon blir osäker eller bara ovillig.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards