Super Magic

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Malin Sjöström - 1 april 2014 18:02

Fint väder & inget annat planerat - då blir det agility ute på klubben! Vi körde inte alls länge, & alla hundarna (inkl. Java) fick enbart hoppa låga höjder, så det slet nog inte så mycket på dem. Jag tänker ju mest på Java's rygg, men den här veckan får hon ju göra vad hon vill, så då fick vi passa på. Hon var överlycklig att få köra, likaså Rally & Clara. Alla hundarna skötte sig bra efter förutsättningarna.  






Massor av fler bilder finns i galleriet på hemsidan!

Nu väntar snart långisen, sen ska jag se på hockeyn på datorn. Sen har ännu en dag passerat. Tiden flyger iväg & snart är det dags för Rally att röntgas, något som görs med skräckblandad förtjusning. Man måste ju inte röntga lundehundar, men jag väljer att göra det ändå för att vara på den säkra sidan. Så jag hoppas att resultaten blir bra, på alla 4 ställen. Höfter, armbågar, rygg & knän.

Nej, dags att äta nåt innan man går ut!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards