Super Magic

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Malin Sjöström - 10 april 2014 20:50

Jag fortsätter att ha dåligt samvete för hundarna, för även idag har jag haft möten i stan som har gjort att jag inte haft så mycket tid för tjejerna. Men imorrn är jag ledig så då kan vi ta en promenad på dagen.  



På kvällen åker Java hem till Jonna där hon ska bo under helgen. Det betyder jättemycket för mig att Jonna kan ta henne, för jag har inte tid för henne under helgen. Jag & Rally ska ju debutera i freestyle & jag vill inte ta med mig Java dit. För Java vet vad som väntar på en tävlingsplats, så att ta med henne & sen inte låta henne göra nåt känns så elakt. Så hon har det mycket bättre hos Jonna än att vara ensam hemma. Så åter igen, tack Jonna!!

Efter att ha kört Java till Jonna så väntar hockeyn. Men innan dess kommer världens bästa Em hit!  Så Rally behöver inte vara alldeles ensam hemma, utan Em & hennes hundar är här då, annars hade Java fått stanna hemma till efter hockeyn eftersom Rally aldrig har varit helt ensam hemma (jag vet att jag måste träna på det, men har inte kommit så långt än).

Hela helgen kommer att spenderas på hotell Gustaf Fröding där det är freestyletävlingar. Det blir långa dagar så vi får se hur bra Rally klarar av det. Men som jag skrev igår, jag har inte så höga krav på henne, så vi får ta det som det kommer. Inte helt lätt att tänka så för en sån tävlingsmänniska som jag är, men jag ska göra mitt bästa.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards