Super Magic

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Malin Sjöström - 9 juni 2011 19:02


Imorse åkte jag till vårdcentralen & satte då in Java i hennes bur/hage & när jag kom hem 1,5 timmar senare så var hon lös i lägenheten.   Jag undrade hur fan det hade gått till samtidigt som jag kollade igenom lägenheten för att upptäcka vad hon hade bitit sönder eller ätit upp. Döm av min förvåning när jag inser att hon INTE HAR RÖRT NÅNTING ALLS!!!   Sen återstod ju bara frågan; "Hur gick detta till?" så jag kollade på buren & ser då att jag helt hade glömt att sätta fast "kroken", den låg kvar på köksbordet, så alltså var det bara för prinsessan att putta lite på dörren så åkte den upp. Haha, klantiga matte, måste ha varit något tankspridd när jag satte in henne där.


Det har inte hänt så mycket idag, min lillebrorsa tog studenten så jag & Java har umgåtts med familjen hela dagen. Vi är lite trötta & slitna trots allt, det tar på krafterna att bara vara social.   Blev inget stall för oss idag eftersom min mage & jag inte riktigt är överens, men jag hoppas att vi ska kunna samsas snart igen!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards