Super Magic

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Malin Sjöström - 2 juni 2011 22:30

 


Imorse åkte jag inlines med Java, det blev en tur på 20 minuter där vi båda fick slita.   Sen blev det lite lydnadsträning (fotgående) innan jag åkte iväg & handlade, köpte bland annat 20 kg hundmat så nu ska damen ha ett tag framöver!   Efter det åkte vi iväg till stallet där vi har varit fram tills nu.


Jag hoppade Stjärnan & det gick superbra!   Vi hoppade bana med läskiga hinder & allt bara flöt på, helt underbart! Tänk om han alltid kunde gå så bra, fan vad härligt det skulle vara!


Imorrn har jag date med en kompis, vet inte riktigt vilken tid än, men det lär märkas. Annars har jag inget inplanerat, ska försöka träna minst 3 pass med prinsessan, dock bara mentala, hon får fysisk vila imorrn.   Om drygt 3 månader är ju våran lydnadsdebut planerad till så det är bara att träna på!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards