Super Magic

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Malin Sjöström - 6 juni 2011 18:57

Imorse startade vi tidigt & åkte till brukshundklubben redan vid halv 9 för att kolla på agilitytävlingen. Väl framme så satte vi oss med Anna & Niklas & vi umgicks under hela tiden där, tyvärr ses vi alltför sällan! Men det är väl så när man bor ganska långt ifrån varandra & inte har tillgång till bil...  


Hur som helst, under timmarna vi spenderade på klubben så hann vi träna 2 lydnads-/freestylepass & 1 agilitypass. Hon gick riktigt bra i lydnaden & freestylen, värmen påverkade henne bara i agilityn. Direkt efter tävlingen åkte vi till Sundsta-tjärn där vi kastade oss i vattnet, hur skönt som helst!!!   Fasen att vi inte bor närmare Norrstrand!


 

Imorrn har jag tänkt att fortsätta med lydnaden, men det får bli under kvällen, för jag kan inte vara ute i solen nånting imorrn eftersom jag har bränt sönder mig fullständigt idag! Så det får gärna regna imorrn.    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards