Super Magic

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Malin Sjöström - 31 mars 2014 19:58

Idag var det en utmaning att simma Java då hon tog sig ur selen 2 gånger! Så i slutet så simmade hon helt lös, dock efter ena kanten, men eftersom hon förflyttade sig hela tiden så uppfattade jag det som att hon använde alla benen bra, men jag är inte helt säker. Om hon ska simma lös eller i linor på torsdag vet jag inte än, har inte bestämt mig, hehe.

Nu på kvällen så var vi ute cirka 1 timme & gick bland annat i en liten skog. Java rullade sig i bajs så det blev en dusch för henne direkt vi kom hem!  Snuskiga hund, vad skulle det vara bra för?



Vi har även tränat ett par pass här hemma, något som var väldigt uppskattat, så jag får försöka bättra mig med det, så att vi gör det oftare. Men det är segt att komma igång igen efter att ha haft ett såpass långt uppehåll. Sen så minskar motivationen när man inte alls vet hur det blir med Java, vad hon kommer att få göra & inte. Men nån form av träning borde vi kunna få till varje dag!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards