Super Magic

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Malin Sjöström - 14 mars 2014 13:59

Idag fyller min lilla räv 1 år!!  Så nu finns det inte längre någon ursäkt för att inte tävla freestyle, haha. Hon startade ju redan igår med ett paket från sin underbara uppfödare. Plus att både hon & Java fick lite ben att tugga på under eftermiddagen/kvällen.

På kvällen blev dock Rally dålig & spydde massor med gånger, vilket inte var så roligt för nån av oss.  Natten gick ändå bra & nu går hon på ris-diet. Så hon får vänta med fler ben tills magen har lugnat sig. Konstigt nog är hon inte ett dugg lös i magen, utan bajset ser helt normalt ut, men spyorna är ju mindre trevliga. (Som en liten extra present så har Java nu fått diarée också.)

Så det blir inte så mycket gott idag som sagt, men eftersom hon är lika pigg som vanligt så fick hon ha en lek-date med sin bästa polare Clara!  Vi släppte dem på fotbollsplanen & där sprang dem runt & lekte, helt nöjda med livet. Så jag tror inte att Rally klagar ändå, för att träffa polarn är ju bland det bästa som finns! Ikväll blir det dessutom en promenad tillsammans. På lek-daten tog jag med mig systemkameran & fotade en del, så hela 25 bilder finns nu i galleriet på hemsidan. Här njuder jag på några av dem:







Om en stund ska jag åka iväg till apoteket & köpa Pro-kolin till dem, sen får dem leva på det & ris idag. Om magarna sköter sig så får dem lite milt uppblött foder imorrn, men det är bara som jag har tänkt nu, för mycket kan ju hända innan dess.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards