Super Magic

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Malin Sjöström - 29 mars 2014 19:45

Vi fortsätter med våra promenader flera gånger varje dag. Utöver det så blir det mest vila för min del då jag har en dålig period, men som sagt, hundarna får det dem behöver.



Idag har vi gått runt 8 km sammanlagt & den sista promenaden blev i Sörmonskogen & självklart passade hundarna på att springa lite i sanden.  Det är så härligt att se dem så lyckliga, det enda som saknas i den skogen är vatten, annars är den helt perfekt!

Morgondagen lär väl se ut på ungefär samma sätt, det gör ju alla dagar nu för tiden, därför uppdaterar jag inte här varje dag, för det finns inget att skriva. Jag väntar tålmodigt på att mitt mående ska vända & bli bättre så att jag får mer energi & träna med hundarna, men än så länge är det dåligt med det. Så Rally's freestyledebut kommer att skjutas upp, för vi har inte tränat nånting alls den senaste tiden så vi har inte direkt några bra förutsättningar. Vi får helt enkelt vänta & se när vi kan komma igång seriöst med träningen, just nu har jag ingen motivation alls, så räkna inte med nån debut än på ett tag.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards