Super Magic

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Malin Sjöström - 16 mars 2014 18:15

Natten var jobbig, jag har inte sovit särskilt mycket, eller bra, men det är bara att bita ihop & försöka orka med dagen ändå. Jag följde med på "Hundliv"sträffen, men jag mådde verkligen inge bra. Yrsel, huvudvärk, illamående osv, men jag stod ut hela tiden & det är jag stolt över mig själv för. Direkt när jag & Java kom hem så dök jag ner i sängen & fick sova nån timme, så nu känner jag mig mer som en människa igen.  


På vägen hem från hundträffen så såg vi en stor älg i skogen, fina djur, även om jag är livrädd för dem.  


Java får leva med att det inte händer så mycket nu, jag måste genomgå den här extremt tuffa saken för att det ska kunna bli bättre sen, så det är bara att gilla läget. Jag är glad över att Carina & Olle ställer upp & har Rally nu i början, för det brukar ju lugna ner sig efter några dygn. Dem erbjöd sig att ha henne ända tills på fredag, men vi får se, allt beror på hur snabbt min kropp vänjer sig vid det den får nu.

Måste ringa till Strömsholm imorrn & prata med dem då jag har insett att jag inte vet vad som väntar nästa måndag. Ska vi bara komma dit & lämna in henne? Eller ska hon genomgå andra undersökningar först? Och om hon bara ska gör röntgen, vilken veterinär beslutade det? För just den veterinären måste skriva till Agria & motivera varför, för att dem ska kunna överväga om dem ersätter undersökningen eller inte. Och om det enbart är röntgen som väntar, då borde vi ju ha en tid för återbesök i Västerås, om det nu inte blir så att Strömsholm tar över helt. Så detta måste jag fråga om, det kan ju vara bra att veta vad som kommer att hända.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards