Super Magic

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Malin Sjöström - 21 mars 2014 16:03

Åter igen blir jag så avundsjuk & ledsen när jag läser på Facebook. Folk tränar, tävlar, vallar, går lååånga promenader osv. & vad gör vi? Jo, vi går våra 3 km långa promenader typ 2 ggr/dag. Skithäftigt, verkligen.



Idag gick jag & Java första rundan helt själva & då kunde hon få gå lös. Det är bara enstaka gånger hon får spel när hon är själv, men inget sånt idag. Hon såg ut att tycka att det var skönt att få nosa mer än vanligt, stanna & titta på saker & sen trava omkring lite som hon ville. Jag önskar bara att hon fick ha den friheten på alla promenader, men det kan jag ju bara drömma om än så länge.

Snart är det ÄNTLIGEN måndag & ett besök på Strömsholm väntar!! Jag kommer att få ett preliminärt svar från CT-röngten, det "riktiga" skulle ta några dagar, kanske nån vecka? Jag vill bara veta vad det är för fel på henne & hur framtiden ser ut. Jag vill att vi ska kunna ha roligt igen, så som vi brukade ha. Men det lär nog dröja ett tag, tyvärr.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards