Super Magic

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Malin Sjöström - 12 november 2013 20:34

Vissa dagar är koppelpromenader jobbigare än andra, som idag. Jösses, jag vet inte vem jag blev mest irriterad på, för ingen av damerna skötte sig.  Men jag älskar dem ändå, min fina flock.  



Nu på eftermiddagen har vi varit hemma hos morsan & ätit & sådär. Rally fick tvångsleka med Farro ett bra tag, haha, stackars tjejen blev jättetrött.

Annars så har jag ägnat några timmar åt youtube där jag letar efter en låt till Rally's första freestyleprogram. Jag måste hitta den rätta, men det är inte så lätt. Det är ALLTID svårt att hitta en ny låt, & när det blir till en ny hund så blir det om möjligt ännu svårare. Så är det nån av er som läser som vet om en ganska lugn låt som kan passa Rally (gärna ett tema), så får ni gärna tipsa mig! Nu ska jag fortsätta jakten på den rätta låten.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards