Super Magic

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Malin Sjöström - 10 november 2013 18:58

Både gårdagen & dagen idag har spenderats på Dog-o-rama där det har varit freestyletävlingar. Jag har ju inte kunnat vara med själv eftersom Rally är för ung & Java är dopad. Så jag har bara tittat på alla andra & hämtat massor av inspiration. Så nu är jag taggad till tusen för att dra igång träningen på allvar igen! Jag har några tankar på förändringar i rock-programmet, men vi får se hur träningarna framöver går.



Nu är prinsessan hemma igen & hon genomlider en nära-döden-upplevelse!  Hon är DRETSKRAJ för akvariet!!  Hahaha. Hon smyger omkring med magen längs golvet, & när fiskarna vänder sig mot henne så byter hon rum. Den blåa hinken som står bredvid på golvet är också VÄLDIGT läskig! Haha, nog för att jag visste att hon är mesig, men det här tar ju priset! *Asg*

Vi får se när Rally kommer hem, om hon är lika mesig som sin "storasyster". Det tror jag inte att hon kommer att vara, för hon är inte rädd för djävulen själv.  

När det gäller Rally så har hon nu blivit stor flicka!  Dem senaste veckorna har hon tystlöpt, så det är inte ett dugg konstigt att Elin's grabbar varit helt besatta av henne. Jag menar, t.o.m Java har reagerat på att Rally har varit "annorlunda". Nu när Eve har haft henne så flörtar hon hej vilt med en curly-hane, vi är nog inte helt överens om den kombinationen.  Haha.

Nu ska jag få i mig lite mat i väntan på att räven kommer.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards