Super Magic

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Malin Sjöström - 8 november 2013 18:58

En dröm som jag har haft i några år har jag nu verkställt! Nämligen att skaffa ett akvarium! Varför jag så gärna ville ha ett vet jag inte, kanske är det ljudet? Och sen är dem väldigt fina att titta på, & ja, det är nånting rofyllt helt klart.





Som ni ser på bilden ovan så står akvariet på ett bord & under bordet har jag ställt hundburen, & självklart fick hundarna lite "lyx" i den.  Tror att dem kommer att bli väldigt nöjda.


Kan meddela att Kissen tycker att fiskarna är VÄLDIGT intressanta! Men samtidigt så tror jag inte att hon förstår riktigt vad det är, för hon håller sig på behörigt avstånd.  

Nu ska jag slappa resten av kvällen, har fan varit igång hela dagen! Imorrn väntar freestyletävling på Dog-o-rama, så det blir en tidig morgon. Så en film, chips & cola blir perfekt nu!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards