Super Magic

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Malin Sjöström - 7 november 2013 19:25

Fy fan vilken dag, eller ja, det började redan inatt. Jag fick nog sova nånstans runt 3-4 timmar sammanlagt under natten.  Sånt är inte alls roligt. Speciellt inte när jag har fått en ny medicin just för att kunna sova bättre! Dessutom har jag legat på nåt konstigt sätt så att jag kan inte röra högerarmen ordentligt, men jag hoppas att det släpper snart.

Det blev ingen terapi idag, jag orkade inte med den. Men jag åkte ändå dit för att hämta medicinerna & blodprovspapper, så att jag direkt efter det kunde åka till vårdcentralen & lämna blodprov. När man går på den medicinen som jag nyss har börjat med så måste man ta blodprov en gång i veckan dem första 18(!!) veckorna!!  Sen räcker det med "bara" en gång i månaden...Jag som är så löjligt spruträdd, jösses, hur ska jag överleva detta? Dagens blodprov gick dock bra, ingen panik, ingen ångest, inga hopp rätt upp i luften, utan jag satt lugnt där på stolen.  Får försöka minnas denna gången när det blir jobbigt framöver, haha.



Java har inte fått göra så mycket idag, hon var med på stan (i bilen) & sen dess har det bara regnat så jag kände inte direkt för nån längre promenad.  Ibland får man vara lite lat & bekväm av sig.

Imorrn åker Java hem till familjen Karlstam & jag blir helt hundlös. Mina fina tjejer kommer hem på söndag kväll igen & sen väntar en ny vecka. Helgen kommer jag att spendera i inomhushallen Dog-o-rama där det blir freestyletävlingar för hela slanten. Jag & Java skulle ju ha varit med, men eftersom hon var tvungen att gå på mediciner så räknas hon fortfarande som dopad. Men det kommer fler tävlingar, som den i Motala den 22 November.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards