Super Magic

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Malin Sjöström - 3 november 2013 16:52

Idag fyller min bästa prinsessa 3 år!!  Och vi har firat hennes födelsedag med att åka till en av hennes kullbröder (Tintin) & där gick vi en promenad & sen blev det tårta!



Älskar denna bilden, haha, blicken säger allt!  



Födelsedagsbarnen fick även paket som öppnades med lite olika stilar. Rally tyckte att papperet var roligt, så när Java hade öppnat sina presenter så tog Rally över papperet.  Java fick en tyggrej med nåt plastaktigt inuti, jättefin var den, & så fick hon ett virkat hundben.



Nu direkt vi kom hem så släppte vi av Rally hemma hos Evelina & där ska hon vara tills imorrn kväll eller tisdag morgon. Jag & Java ska ha lite egentid, framför allt ikväll, men också under dagen imorrn (bortsett från dem timmarna som Bira är här). Jag tror att Java önskar sig det, för egentid med matte är aldrig fel.  


(Sen så har hon ett paket kvar att öppna, det som är från mig, men det får hon när hon har sovit en stund.)

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards