Super Magic

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Malin Sjöström - 29 september 2011 11:57

Nu får jag skärpa mig med att uppdatera bloggen, såhär går det ju inte att fortsätta ha det!    Ska verkligen försöka återgå till att uppdatera den VARJE dag!


Den här dagen började katastrofalt, jag fick världens magsmärtor & både sket & spydde hej vilt samtidigt som jag svettades som en tok & inte kunde sitta eller stå upp eftersom hela världen snurrade & jag var nära att svimma. Jag ringer morsan & frågade vad fan jag skulle göra & hon sa att jag skulle ringa 1177 så det gjorde jag direkt, hon jag pratade med där sa att om det blir värre så skulle jag åka in akut, annars skulle jag ligga i sängen 2 timmar & sen ringa tillbaka till dem & berätta hur det går. Efter dessa 2 timmar i sängen känner jag mig MYCKET BÄTTRE!!! Jag är fortfarande helt orkeslös, men det är ju inte så konstigt eftersom jag har tömt mig på allt jag hade...


Så min plan att springa med brudarna idag blev inställd med råge! Som tur är så kunde istället Allex komma & ta dem, så de får en heldag med henne.


Jag har verkligen inte tid att bli sjuk IGEN nu, har massa saker som inte går att ställa in! Så håll tummarna för att det inte blir nåt mer nu.


Avslutar med en liten film från när Java träffade ett par valpar härom dagen, hon var ganska kaxig mot dem, men inte dum, dock så skulle jag önska en lite mjukare sida av henne mot just små valpar, men det kanske är att begära för mycket?


Ovido - Quiz & Flashcards