Super Magic

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Malin Sjöström - 5 september 2011 13:47

 

Igår på kvällen steg febern till drygt 39 grader & när jag vaknade imorse hade jag 38 grader. Jag mådde så fruktansvärt dåligt, men nu känns allt mycket bättre, även om det fortfarande är långt ifrån bra. Febern är borta (antagligen tack vare Ipren), men halsen gör fortfarande skitont & huvudvärken kommer med jämna mellanrum, plus att snoren rinner & emellanåt hostar jag.

Men jag är ändå glad, det är en vanlig influensa & ingen dret som antibiotikan har orsakat, så därför kan jag känna mig lugn, det kommer att gå över snart.


Om en stund kommer min farsa & hämtar mig & så ska vi åka till Elgiganten & köpa den där mobilen jag skrev om i förra inlägget. Jag tycker att jag kan unna mig den nu när jag är sjuk, hehe.


Java & Sirpa är ute på äventyr utan mig, en kompis till mig kom & hämtade dem förut (tack Allex för hjälpen!) & skulle komma tillbaka med dem vid halv fem. Skönt att kunna få lite hjälp när man är sjuk!


Det blir inget stall för mig imorrn, jag måste samla alla mina krafter till helgen då jag ska tävla!

Ovido - Quiz & Flashcards