Super Magic

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Malin Sjöström - 1 september 2011 16:45

 

Sorry att jag inte har uppdaterat bloggen på ett par dagar, men jag har dels varit trött efter Gotlandsresan & dels pysslat med mycket annat. Bland annat har jag gjort klart mitt stora fotoprojekt, som ni kan se på bilden ovan. Detta hänger då över min säng & jag blev skitnöjd med det!   Med hjälp av min lillebrorsa så fick jag även upp några tavlor i hallen, så nu börjar det se bra ut här hemma, är dock lite kvar.


Pratade med veterinären förut i telefonen & det blev bestämt att Java's antiinflammatoriska kur ska förlängas med ytterligare 10 dagar, vilket innebär att hon inte kommer att få starta några tävlingar alls förens vecka 41 & den helgen åker vi på kennelträff, så först helgen därefter ska vi debutera lydnaden. Jag har 3 tävlingar inplanerade, med mål att få LP1 innan året är slut, men jag har ännu 1 tävling som jag skulle kunna köra om vi inte fixar det på 3 starter. Om hon är likadan på tävling som på träning så fixar vi det lätt, men blir hon väldigt annorlunda så vet jag inte alls hur det kommer att gå, men då har vi iaf försökt.

Ovido - Quiz & Flashcards