Super Magic

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Malin Sjöström - 7 september 2011 19:31

Jag är fortfarande väldigt sjuk, börjar bli ruggigt trött på det nu! De senaste 4 MÅNADERNA (!!!) har jag inte bara varit psykiskt, utan även fysiskt sjuk & jag kan lova att mina krafter snart är helt slut. Jag har tappat den lilla kondition jag hade, plus musklerna, det finns liksom ingenting kvar.    Jag vill bara få bli frisk, utan magkatarr, infektion i magen, influensa m.m Har jag inte lidit tillräckligt nu?


En annan som tycker att det är hög tid att jag blir frisk nu är mitt vilddjur, den lilla svartvita raketen vid namn Java. Hon vill ha en matte som orkar hitta på massa saker, inte en som måste gå & lägga sig flera gånger under dagen för att orka vara uppe några timmar sen.   Jag får så dåligt samvete gentemot henne, men å andra sidan vet jag att det just nu inte finns nåt jag kan göra åt det, utan vi får jobba tillsammans med det som är.


Förut, när jag skulle hämta ut mer medicin på apoteket så har jag självklart läkaren glömt att skriva ett recept!!!   Så imorrn är det bara att ringa & försöka få tag i läkaren, jättekul, verkligen...Men måste man ha mediciner så måste man.


Imorrn har jag dessutom flera möten, på morgonen ska jag till sjukhuset för ultraljudsundersökning av magen, sen har jag ett annat möte (som jag nog ska avboka för att spara på rösten) & på eftermiddagen står vårdcentralen på schemat. Så det är fullt upp, även fast jag inte borde göra nånting annat än att vila...

Ovido - Quiz & Flashcards