Super Magic

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Malin Sjöström - 10 september 2011 20:14

 

Febern är borta, men allt annat är kvar. Morgondagens tävling är inställd för min del, men inte p.g.a att jag är sjuk, utan för att Falken är halt.   Min kropp tycker nog om det, eftersom den mår så jävla dåligt, men min mentala del hade gärna tävlat. Istället för att tävla själv så ska jag hjälpa några av de andra som ska starta, så förhoppningsvis kan älskade Stjärnan vinna ponnyklassen! Hoppas bara att han vaknar på rätt sida imorrn.  


Idag har Java fått simma lite & det märktes tydligt att även hon har tappat muskler & kondition för hon simmade inte alls lika bra som hon har gjort förut, men tro mig, när vi har blivit friska & hela igen så ska vi tag i detta!

Vi har också kört ett litet träningspass, lydnad & freestyle, & hon gick helt okej, men jag orkade inte så mycket. Sen hämtade jag kameran & kastade bollen & en frisbee så att hon fick träna lite på att fånga dem, några av bilderna ser ni ovan, man kan ju disskutera hennes teknik...   Min söta prinsessa!  

Ovido - Quiz & Flashcards