Super Magic

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Malin Sjöström - 3 september 2011 20:01

 

Idag fick Java lite kött som jag köpte till henne & det var MYCKET uppskattat! Jag har tänkt att ge sånt till henne som lite extra "tillskott" efter hårda dagar, om det gör någon nytta eller inte vet jag inte än, det får tiden visa.   Det är som sagt väldigt uppskattat iaf.


Den här dagen har tillbringats i stallet där vi har slitit hårt, Java har varit GRYMT DUKTIG när det gäller att hälsa på folk & låta sig klappas, hon t.o.m pussade en liten unge i ansiktet!!!   Hon blir allt bättre med detta, men än är det en bit kvar innan hon är precis som jag vill ha henne.


Imorrn står det matlagning på schemat, ska göra massa mat & sen frysa in, så som jag har gjort en gång förut, väldigt smidigt. Sen behöver jag städa & tvätta också, men tvätten får nog vänta tills på måndag, städningen däremot måste jag ta tag i. Självklart ska Java få någon aktivering under dagen, vet inte riktigt VAD vi ska hitta på, det återstår att se.

Ovido - Quiz & Flashcards