Super Magic

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Malin Sjöström - 4 september 2011 20:40

 

En sån mobil på bilden ovan, en HTC Wildfire S är jag jävligt sugen på! Någon som läser här som har en sån & kan berätta vad ni tycker om den?


Idag har det varit en lugn dag, jag har samlat krafter efter gårdagens jobb i stallet, plus att jag nu har feber & förbannat ont i halsen!!!   Jag har varken tid eller lust att vara sjuk nu & jag tycker att det gått & väl räcker med min mag-infektion. Jag ska till vårdcentralen imorrn & ta blodprov, för det står i bipackssedeln som är med i antibiotikan jag äter för magen, att om man får feber & ont i halsen så kan det beror på man har för lite vita blodkroppar, jag hoppas att det inte ska vara det, men tänker ändå vara på den säkra sidan.


Bortsett från besöket på vårdcentralen så ska jag passa Sirpa imorrn (som vanligt), men beroende på hur jag mår så kanske det inte blir så mycket aktivering eller långa promenader, det lär märkas.

Ovido - Quiz & Flashcards