Super Magic

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Träningar

Av Malin Sjöström - 5 november 2011 20:15

Gårdagens blogguppdateringen uteblev p.g.a trötthet, först jobbade jag i stallet, sen var vi till kyrkogården & tände ljus vid minneslunden där min mormor ligger begravd, sen hem & så hann jag vila en timme innan det var dags att åka tillbaka till stallet för att rida en timme. När jag sen kom hem efter ridningen så orkade jag helt enkelt inte skriva nånting, jag var på tok för trött för det.


Idag skulle jag vila, men bestämde mig för att rida igen & hoppa Månen, sen blev jag påmind om att det var hockey idag också & så var den vilodagen helt borta, fy fan vad jag har stressat!   Har slarvat otroligt mycket med maten idag, för jag har helt enkelt inte hunnit äta & hur illa är inte det?! En kompis till mig filmade iaf lite när jag hoppade Månen så här kommer iaf en liten film.  



När jag kom hem efter hockeyn så tog jag med mig Java ut & körde programdelar & hon var superduktig!!!   T.o.m de rörelserna hon har haft stora problem med den senaste tiden funkade bra nu, så jag hoppas verkligen att hon går bra imorrn på tävlingen! Det är ju hennes allra första tävling så allt kan ju hända, men det kommer inte hindra mig från att satsa, allt eller inget, vinna eller försvinna, det är det som gäller, ALLTID, man tävlar inte för att det är roligt, man tävlar för att vinna! Det är min inställning, så har det alltid varit & kommer alltid att vara, ingen kan få mig att ändra på den, så det är ingen idé att ni ens försöker. I.o.m detta så är jag en riktigt dålig förlorare, vilket inte alltid är så trevligt, men är man ingen dålig förlorare så vill man helt enkelt inte vinna tillräckligt mycket.   Tänk på det ni!

Jag är nervös & taggad till tusen, nu ska jag packa väskan så att allt är klart inför morgondagen, sen så hoppas jag att jag kommer att kunna somna någorlunda tidigt så att jag iaf får lite sömn inatt.   

 
 
Ingen bild

Ann,Trolla o Gin

5 november 2011 21:00

Åhh så spännande....massor med lycka till imorron,jag håller tummarna stenhårt!!!

kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards