Super Magic

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Malin Sjöström - 29 november 2011 17:47

Min resa är tyvärr inte alls över, utan jag har nu kommit in i en ny etapp som innebär att jag blir kvar här på sjukhuset i 7-10 dagar till & under denna tiden kommer Java att vara hos en kompis som jag litar mycket på, så hon kommer att ha det bra. Om 11 dagar går bussen till Stockholm & min största tävling nånsin, självklart tillsammans med prinsessan, så man kan lugnt säga att vi INTE har de bästa förutsättningarna! Jag hoppas på att bli klar med min behandling redan efter 7 dagar så att jag får några extra dagar med Java innan AFC, men vi får se hur kroppen reagerar på detta.

Det är inte roligt att vara sjuk kan jag säga, det har varit så himla mycket den senaste tiden, massor med turer till sjukhuset & jag hoppas nu att detta är den sista så att jag kan börja leva livet sen, tillsammans med min guldklimp som gör livet värt att leva.

Som tur är så får jag ju ha datorn på sjukhuset, så helt isolerad behöver jag inte bli.   I brist på min Java så får jag kolla på filmer på henne & lyssna på hennes favoritlåt som hon ALLTID sjunger med till! Måste försöka filma det snart igen så att ni får höra skillnaden i hennes toner, eller ja, hon är fortfarande tondöv, men hennes röst har allt ändrats lite grann!


Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards