Super Magic

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Malin Sjöström - 6 november 2011 17:15


Såhär såg det alltså ut idag på tävlingen för mig & världens bästa Java!   Vi fixade uppflyttningspoäng & en 3:e plats & är därmed även KVALADE TILL FINALEN I AGRIA FREESTYLE CUP!!!   Jag har svårt att fatta att det är sant, samtidigt som det var detta jag ställde in mig på, som den tävlingsmänniska jag är. Minst lika bra, eller ja, faktiskt lite bättre gick det för Nathalie med Armani, de knep 2:a platsen & det såg ut såhär för dem:



Vi ska ha så jävla roligt i Stockholm i December, vi är så jävla värda att få åka iväg efter allt trubbel vi har haft, fan vad mycket jag svär.   Det är bara för att jag är så sjukt glad, ni förstår inte, efter alla motgångar, först med min älskade bästa kung & sen allt som har hänt med Java, att det nu blir lite medvind känns obeskrivligt bra & jag försöker att njuta så mycket det bara går.


Eftersom Karlstad BK (som anordnade tävlingen idag) inte är riktigt säkra på hur anmälan till AFC går till så kommer jag att ringa till SHU imorrn för att dubbelkolla lite uppgifter & sånt INNAN jag bokar bussbiljetter till mässan, så att det inte har blivit några missförstånd nånstans & att jag av nån anledning inte är berättigad att tävla & då står där med en betald bussbiljett helt i onödan...Jag tar liksom det säkra före det osäkra, så det blir morgondagens viktigaste uppgift!


Resten av kvällen ska jag ta det lugnt, det har varit några stressiga & jobbiga dagar så jag behöver samla krafter nu känner jag. Java har förresten fått sin 1-års-present nu, ett älgben & det tuggar hon glatt på för brinnande livet.   Det varken luktar eller ser alltför gott ut ur min synvinkel, men Java har helt klart en annan åsikt, haha, & med tanke på hur duktig hon har varit idag så är hon värd det!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards