Super Magic

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Malin Sjöström - 7 november 2011 19:45

 

Nu är allting dubbelkollat & klart & gänget som ni ser på bilden ovan är gänget som drar iväg till Stockholm för att tävla freestyle i Agria Freestyle Cup lördag den 10 December 2011!   Bussresan är bokad & betald så nu är det "bara" att vänta in datumet & träna massor, dels enskilda rörelser, men också kombinationer & hela program till musik. Så jag ska försöka planer min träning lite bättre, jag är ju jättedålig på det kan jag villigt erkänna, så så mycket sämre kan det ju faktiskt inte bli.  


Imorrn väntar besök hos veterinären, den här gången är det vaccination som gäller & eftersom den är gratis (som tack för uppvisningen vi hade där för nån vecka sen) så ser jag bara fram emot det besöket!   Bra att en veterinär får känna igenom henne lite grann nu igen & kolla om hon känner några förändringar & sånt där.

I övrigt imorrn så har jag planerat en skogspromenad med brudarna, i skritt, var några dagar sen vi tog en sån nu så det börjar bli dags för det igen. Ska försöka dra iväg till skogen 2-3 dagar i veckan, så himla långt bort ligger ju inte skogen, även om det är en tråkig väg dit.


Ser ut att bli en lugn vecka, men det kan ju ändras fort, se bara hur min lugna lördag blev den stressigaste dagen på länge...Haha, men jag överlevde den, även om det var med nöd & näppe.


Nu håller jag bara tummarna för Fredrika & Min, att de också blir kvalade till Agria, vore himla skoj isf!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards