Super Magic

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Malin Sjöström - 9 november 2011 19:31

 

Idag har det varit en jobbig dag, mycket minnen & massa saknad. Bilden ovan är tagen på en freestyletävling i Tidaholm där det gick bra för mig & min kung, & ja, vad mer finns det att säga? Jag saknar min kung som fan!


En promenad i skogen har det blivit idag trots allt, plus att Java har fått ett par korta träningspass här hemma, jag måste lära henne att "buga", nånting som är mycket svårare än man kan tänka sig, iaf om det är Java man pratar om, hade det var Herr M man skulle lära så hade det vart en helt annat sak. Fast det är inte rättvist att säga så, jag kan inte jämföra prinsessan med kungen hela tiden, för han var ett geni & jag kommer nog aldrig stöta på nån med hans intelligens igen, men det är svårt att låta bli, speciellt såna här jobbiga dagar.


Nu väntar jag på att Bonde söker fru ska börja, sen blir det sängen & så hoppas jag på att morgondagen känns bättre & att jag & Java kan få ett bra träningspass då!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards