Super Magic

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Malin Sjöström - 2 november 2011 18:32

 

Idag firar alltså jag & min lägenhet 1 år tillsammans.   Tänk att det är såpass längesen jag flyttade in här, samtidigt som det känns som om jag har bott här hur länge som helst, haha. Så dagens bild fick ju helt klart bli en bild från lägenheten & det rum jag spenderar mest tid i.  


Jag har däremot inte varit hemma så mycket idag, utan jag & brudarna har varit med morsan hela dagen, först var vi på IKEA, sen OBS, sen hemma hos morsan, sen promenad på Rud & sen hem hit, så sliten är man vill jag lova. Som pricken över i'et så har jag dessutom dammsugit & skurat hela lägenheten då det verkligen behövdes & jag vantrivs i skiten! Så nu känns jag mig nöjd & kommer att försöka slappna av under kvällen & samla krafter inför morgondagens alla möten som kommer att bli tuffa, drygt 3 timmar psyk-timmar är jobbigare än de flesta kan ana.


Men imorrn är det ju inte heller vilken dag som helst, utan min älskade, bästa prinsessa fyller ju 1 år!!!   Dessvärre kommer hon inte att få sin stora present då utan den får hon först på söndag p.g.a en hel del omständigheter, så imorrn får hon "bara" en del kattmat både till frukost & till kvällsmat.   Hoppas & tror att damen kommer att tycka om det, kungen ÄLSKADE ju det så därför tror jag inte att det ska vara några konstigheter med det.   

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards