Super Magic

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Malin Sjöström - 8 november 2011 19:15

Det blev ingen skogspromenad idag, efter besöket på djursjukhuset & diverse missade bussar & promenader hit & dit så var jag helt slut så direkt vi kom hem så blev det vila. Men vaccinationen gick bra, Java flörtade hejvilt med all personal hon hittade i hopp om att få lite godis & ingen gjorde henne besviken, därför försökte hon även med en av busschaufförerna...    Tyvärr hade inte den sistnämnda något godis att bjuda på, så Java blev besviken även om vi andra fick oss ett gott skratt.


Jag är fortfarande väldigt sliten efter den hårda helgen så det blir inte mycket gjort, vi får se när krafterna har tänkt att komma tillbaka, jag har lärt mig att det inte är någon idé att försöka stressa igång när jag inte orkar för då slutar det bara med att jag blir sjuk & jag vill helst slippa det denna gång, därför är det bara att vänta, även om det är tråkigt. Att acceptera sina brister & lära sig att lyssna på sin kropp & själ är så mycket svårare än man nånsin kan tänka sig, men jävlar så viktigt! Jag gör mitt bästa för att lära mig det nu då man till slut kommer till en sån punkt då man tvingas lära sig det & just där är jag nu.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards