Super Magic

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Malin Sjöström - 15 juli 2011 20:46

 

Idag var alltså min mormors begravning & det var riktigt jobbigt, jag grät så mycket att jag på fullaste allvar trodde att min bröstkorg skulle sprängas! Så att psykisk smärta kan bli fysisk smärta råder det inga som helst tvivel om!


Annars har det inte hänt så mycket, men det är ju inte så konstigt. För en liten stund sen körde jag ett lydnads- & slalompass & Java gick som klockan! Jisses vilken fantastisk hund jag har, hon är nästan för bra för att vara sann!   Om hon fortsätter att utvecklas såhär så kommer vi att sopa banan med alla framtidens ekipage, bara så att ni vet! Haha.


Imorrn har jag tänkt att åka ut på nånting, förmodligen blir det en tur till älskade Stjärnan, saknar honom som fan!   Finns ingen som nånsin kommer att kunna ta hans plats i migg hjärta.

Senare under dagen ska jag & Java åka ut till Edsgatan där det väntar 3 hundar som ska matas & promeneras. Självklart kommer de även att få leka av sig ordentligt i den stora trädgården, Java älskar dem allihop, fast favoriten är helt klart valpen som bara är 6 månader, lilla Ebba, snabb som blixten! Har tänkt att ta med kameran imorrn & ta lite kort när de rejsar, så får ni se hela gänget!   

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards