Super Magic

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Malin Sjöström - 7 juli 2011 21:39

Den här dagen har verkligen spenderats utomhus! Först åkte vi med ett par kompisar ut till Grums brukshundklubb där vi tränade lydnad & lite agility (hopptekniksövning) innan vi gick en promenad med alla 8 hundarna lösa! Java har jobbat på riktigt bra idag, lydnaden gick sådär, dock mycket bättre än igår, agilityn klarade hon fint, hon är inte som de flesta bc - bara kastar sig IGENOM hindren, utan hon är verkligen rädd om sig i de lägena, vilket vi tackar för! Passade såklart på att träna "däcket", ett hinder hon allra helst fuskar med, så det brukar jag köra VARJE gång jag får möjlighet.


Efter timmarna på brukshundklubben åkte vi iväg & kollade på fotboll, var en bra match & självklart fick vi leta bollar igen. Så där kan man verkligen snacka om att förena nytta med nöje!


Imorrn startar vi tidigt med en tur på golfbanan (!), sen har jag tänkt att hinna handla lite, har ju några projekt på gång som jag vill starta, men för att kunna göra det behöver jag lite grejer.


Under morgondagen ska jag försöka hinna fixa en film från dagens hoppteknikövning, vi filmade en hel del, & flera olika hundar så att man kan jämföra dem! :) Men som sagt, det blir tidigast imorrn för nu ska jag bara ta det lugnt & försöka sova snart, ska ju upp tidigt imorrn som sagt.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards