Super Magic

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Malin Sjöström - 2 juli 2011 20:24

Igår umgicks jag med Fredrika större delen av dagen & vi pratade massor, planerade framtiden lite & hann även med promenad & träning med hundarna. Hon & Min sov över här & det gick jättebra under natten, trots att Java inte alls är van att nån mer sover här.


Idag har vi varit på fotboll där vi letade fotbollar i ett par timmar, Java blev skickad med uppdrag att "leta" & hon hittade flera stycken & fick då belöning! Det kommer nog att dröja ett tag till innan hon blir säkrare & hittar dem lättare, men det är helt klart en bra början.


(Java vilar mellan uppletande-passen, snygg stil med höger framben, haha.)


Efter fotbollen hann vi bara vila en kort stund innan vi mötte Malin & Sören & vi var ute några timmar, men tyvärr var jag så jävla trött att jag inte riktigt kunde njuta av den turen, men så är det ibland.


Imorrn ska jag & morsan åka till mormors lägenhet & rensa lite grejer, jag ska få en hel del som jag behöver, men det kommer nog att bli jävligt tufft, för allt kommer att kännas så mycket verkligare & jag vet inte riktigt hur jag ska orka med det, men jag måste försöka.


För att avsluta det här inlägget lite mer positivt så kan jag berätta att min lillebrorsa nu fixar den nya layouten till hemsidan!!! ÄNTLIGEN!!! Så i början av nästa vecka så kommer jag att publicera den! 

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards