Super Magic

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Malin Sjöström - 6 juli 2011 21:09



Sista vändan i mormors lägenhet genomfördes idag, eller ja, sista vändan som jag tog hem massa saker, eventuellt ska jag hjälpa till med städningen, men det är inte klart än.

Java tillbringade större delen av tiden ute på balkongen där hon spanade på allt som gick att spana på, hon är nog lite ledsen över att vi inte har nån balkong här hemma, vore jävligt najs att ha det, men nu är det som det är, finns inget att göra åt det just nu.


Jag vet inte om Java fortfarande är trött efter sitt dygn borta eller om det är nåt fel på henne.   Hon är seg, loj & kan inte alls koncentrera sig på nånting, jag saknar hennes vilda sida, den ständigt glada, nu är hon jättekonstig. Kanske är det löp på gång & det är därför hon är konstig? Jag vet inte, jag har aldrig haft tik förut så jag får vilt gissa mig fram. Vi testade att köra lite agility när vi var på Skutberget & kollade på agilitytävlingen där & inte ens då blev hon pigg & glad!   Vart har mitt vilddjur tagit vägen?!


Imorrn blir det hundträning för hela slanten, det är iaf tanken, vi får väl se hur hon är då, är hon som idag så kommer det inte att funka att träna. Men jag måste ju testa för att kunna veta.


Är det någon som har tik som kan berätta lite hur de är innan löp? 

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards