Super Magic

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Malin Sjöström - 8 juli 2011 23:30

 

Här är en bild från gårdagens pass på brukshundklubben i Grums, eller ja, ett kort på alla hundarna som var med.   Film kommer också, fast en annan dag när jag har lärt mig hur man får filmen att gå i slow motion, så finns det någon som kan hjälpa mig med det?


Idag följde jag & Java med min farsa & lillebrorsa till golfbanan där vi körde slut på varandra! Jag trodde att vi bara skulle gå 9 hål, & när vi kom fram till det 6:e hålet så var jag så jävla trött att jag trodde att jag skulle stypa, men tänkte att snart är det över, då kläcker min farsa ur sig att de ska gå 18 hål!!!   Jag fattar inte hur jag orkade gå hela biten, men på nåt sätt gick det ändå, men fan vad jobbigt det var!   Så mellan kl 9-14 var vi där & under den tiden så drog Java lika mycket i kopplet hela tiden! Hon visste mycket väl att hon inte fick ta bollarna, så hon blådrog inte på det sättet, men hon ville allra helst gå först hela tiden, vilket vi inte kunde göra eftersom jag inte ville bli skjuten, hehe. Så jag var slut i både armar & ben när vi äntligen kom hem!


(Detta inlägg är uppdaterat i efterhand!) 

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards