Super Magic

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Malin Sjöström - 23 december 2011 17:30

    

Idag har vi firat jul hemma hos farsan, fick en del saker av det jag önskat mig, så jag är nöjd.   Imorrn blir det julfirande hemma hos morsan, dessvärre får inte Java följa med eftersom morsans sambo är allergisk. Känns inte alls bra att lämna henne ensam hemma på julafton, men jag har inget val, plus att hon inte vet att det är julafton.


På söndag &/eller måndag blir det agilityträning på Forshaga BK, får passa på nu när jag har bil.   Förhoppningsvis får jag med mig någon, typ Nathalie, alltid roligare om man är flera stycken! Jag har inte tränat agility på jättelänge så jag känner verkligen av den abstinensen. Måste ju se till att komma igång ordentligt med den träningen så att vi kan plocka pinnar under våren/sommaren/hösten på tävlingarna.


Nu ska jag sätta på nån film & bara njuta av att ha hårddisken hemma!   

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards