Super Magic

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Malin Sjöström - 11 december 2011 12:45

 

Nu är min & Java's största tävling hittills avklarad. Jag är väldigt nöjd med min prinsessa som trots sin ringa ålder gjorde sitt bästa & klarade av att genomföra programmet - dessutom med svansen på topp!!!   Den här hunden kommer att kunna gå hur långt som helst, det gäller bara för mig att göra rätt. Vi slutade detta år på en 10:e plats av 13 startande i klass 1 i Agria Freestyle Cup, bättre placering nästa år satsar vi på! Lite coolt är det ändå att Java är den yngsta hunden nånsin som startat i finalen i Agria Freestyle Cup!!!



Vi åkte ju buss både dit & hem & på ditvägen så blev bussen fotograferad i en fartkamera eftersom han körde för fort!   Jävlar vad det blixtrade till, haha. Java skötte sig bra under busstiden, på ditvägen sov hon ingenting & på hemvägen sov hon hela tiden, lilla tjejen var helt slut stackarn.


Som alltid när man är iväg på tävling så måste man ju shoppa lite, trots att man egentligen inte behöver något. Java fick såklart gå med bland alla montrar & i folkmassorna & detta klarade hon helt utan problem! Jag köpte några ben till henne & sen så fick jag massor av smakprover på olika hundfoder som vi kan använda som träningsgodis.   Gratis är bäst som ni frågar mig, trots att det var jävligt tungt att bära på allt!


 

Idag återhämtar vi oss, eller ja, JAG återhämtar mig, Java är lika vild som vanligt.   Om ett par timmar ska vi åka iväg till stallet för att se på årets luciashow, en årlig tradition som jag har. Till veckan har vi lite planer, men exakt vad de innebär avslöjar jag inte än, den som väntar får se.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards