Super Magic

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

Ny satsning med bloggen!

Av Malin Sjöström - 1 oktober 2011 19:00

 

Nu när det åter igen är ny månad så ska jag göra ett seriöst försök att få igång bloggandet igen, en uppdatering om dagen ska väl inte vara så svårt?!


Igår vallade vi igen, det gick dock SKIT! Java var glödhet & fåren inte så samarbetsvilliga så det blev bara ett kort pass, sen åkte vi ner till sjön så att hundarna fick svalka sig ordentligt efter de 2 timmarna i solen (nej, vi vallade inte hela denna tiden, utan jag & min lillebrorsa byggde en mindre hage först).


Om man kollar på kortet ovan & korten här nere så kan man ana en liten "stil" från Java's sida, ska bli spännande att se hur stilen blir när den är klar.  


 

    (Inga problem med att hoppa i vattnet!)


Idag har jag jobbat i stallet & Java har varit med hela dagen. Hon har skött sig helt okej, några små incidenter, men allt kan ju inte gå bra jämt.


Imorrn blir det agilitytävling i Frövi, vi ska följa med Anna & heja fram henne & Qase till placeringar & pinnar!   

 
 
Mig

Mig

2 oktober 2011 12:49

Gud så söt hund! :D Snygg blogg med! Kolla gärna in min blogg med och lämna en kommetar! :D Tack

http://jbvscsvsum.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards