Super Magic

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Malin Sjöström - 27 oktober 2011 14:43

 

Kungen hedrades igår genom ljus & extra mycket minnen, det går inte att beskriva hur mycket jag saknar honom, min älskade, bästa kung, han var fan bäst!   Men istället för att sörja & vara ledsen över att ha förlorat honom så får jag försöka vara stolt & glad över att jag fick dela 4 år med honom & lära mig allt han lärde mig, utan hans hjälp hade jag inte suttit här idag, jag har honom att tacka för så mycket, nu måste jag bara lära mig att leva efter kunskapen.


Brudarna har fått en halvtimmes skrittpromenad idag, jag har tänkt att ta en till samt träna ett pass ute med Java. På lördag är ju våran freestyleuppvisning så det känns som om vi måste träna lite, & om en vecka debuterar vi tävlingsmässigt i freestyle så TRÄNING behövs verkligen!!! Java vill nog gärna träna, det är hennes matte som inte riktigt har kraft & motivation till det...

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards